2princessmother Edakgtc evet öyle oluyor kaçıncı bebeğin olursa olsun ilk bebek gibi heyecanlı oluyor ☺ Cinsiyetin önemi yok ama insan sadece merak ediyor doğru diyorsun Senin ilk gebelik mi 🌸
Edakgtc Evet ilk gebeliğim, bugün doktora gittik cinsiyeti için daha çok erken olduğunu söyledi. Benim için de cinsiyetten çok sağlıklı olması önemli ama yine de heyecanlandım🤭. Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. 😊
Babymom-2- 2princessmother 12+6 Banada bakarmısınız canım :) [https://mutluresim.com/images/2024/06/05/zHpsSM.jpg](https://)  siyah olan nub tarafı renkli olan iki bacak arası üstten canım
Babymom-2- 2princessmother tesekkürler canım bende net görüyorum gördüğüm şey nubu demi kordon o kadar aşşagıda olmaz diye düşündüm farklı açılardan çekilmiş fotolar 12+6 değişirmi
Saniye_erol 2princessmother bende atmak isterim ama resim yüklryemiyorum yardımcı olur musunuz lütfen
2princessmother Babymom-2- bence kordon değil canım çünkü devamı yok kısa ☺ yine de doktor değilim kesin erkek diyemem aşkım 😘 sadece gördüğümü söylüyorum ben 🌸🐣 yazarsın bana cinsiyeti öğrenince
Babymom-2- 2princessmother merak etme canım yazacagım doktorumuzda yüzde 90 erkek demişti tekrar kontrole gidince yazıcam