1anne3bebe Mery6619 merhaba herhangi bir sorun yoksa 38+5 bekleniyor. Benim ikinci sezeryanımda doktorum bana sordu 38+0 ile +5 arası hangi gün dersen alalım dedi. Tarihi beraber belirledik. Üçüncüde ise sıkıntılı olduğumuz için 38 +0 da direk aldı.