Ben de tesettürlüyüm.Artış diye bir marka var. Onun kısa kollu üst uzun alt ve sabahlikli 3lü takımı vardı onu ve kısa kollu geceliği vardı onu aldım. Bir de normal kısa kollu üst ve uzun alt alıcam sadece ekstra alt da alırım evdekilerden bir tane yeter bence.