Slm kızlar 36+1 haftalik olduk ilk doğumum sezeryan buda ikinci sezeryan ama bu doktorlar gün vermiyorlar her hafta gel diyorlar gidiyorum ama gün vermiyorlar. Ne yapacam şaşırdım artık randevu da bulamıyorum bi tane buldum oda ben gidene kadar 38 haftalik olacak yani aklımda deli deli sorular durumumuzda yok özele gidelim be yapacami bilmiyorum artık herkse 1 2 ay önce gün veriliyor bana niye vermiylrsr neden benim hiçbisim yolunda gitmiyor artık bıktım bunaldım sizce ne yapayım olmasa kendim dogumumu başlatacam sanci yok bisi yok artık bıktım