Denizdemiralay Doğum yapalı 7 gün oldu sütüm gelememişti sezeryan oldupum için şuan var ama az geliyor sma mama kullanıyordum fakat çok gaz ve kabız yaptı sanırım önerebilecepiniz memnun olduğunuz mamalar var mı acaba
_momandad Denizdemiralay ilk 2 ay oğluma hipp organic combiotic kullandım canım kilo alımı falan çok iyiydi ve anne sütüne en yakın mama. Şu an 4.5 aylık 3.aydan itibaren kusma yapmaya başladığı için Aptamil mamaya geçtik memnunum şu anlık 👍
Denizdemiralay _momandad hipp mamayı nerelerde bulanbilirim abla ve de yenidoğn için ne deyip almam gerekiyor ilk gebeliğim tecrübesizim
cucunns12 Denizdemiralay Migros’tan eczaneden bulabilirsiniz ama ben o hatayı yaptım olabildiğince emzirin sütünüz emmesi ile çoğalacak süt arttırıcı şeyler de yiyip için mama da biz hipp keçi Sütü olanı kullanıyorduk aslında anne sütüne en yakın o onu deneyebilirsiniz gaz da yapmıyor
_momandad Denizdemiralay hipp e bebek migros eczane her yerde var canım yenidoğan için 1 numara alman gerek başka bişey yapmana gerek yok☺️
cucunns12 Denizdemiralay yenidoğan için 1 numara almanız gerekiyor bu arada 6 aydan sorma da 2 numara
Masal377 Denizdemiralay aptamil prosyneo kullanıyorum doğumumdan beri anne sütüne en yakın mamaymış doktorum söyledi canım gaz falanda yapmadı benim bebeğinde ve kilo alımıda çok iyi maşallah
NerminAyla Masal377 ben de onu kullanıyordum çok gaz ve kabız yaptı. Mama da bez gibi bebekten bebeğe değişiyor kullanımı