2bebisannesi_ canım benim ikizdi birini kaybetmiştim 7 buçuk haftada ama 13 hafta kanamam durmadı 20. Haftada plesanta aşagıda denildi sonra 24 gibiydi sanırım yapıştığını gördük ama birdaha kanamam olmadı ama yürümekte falan çok zorlanıyorum baskı yapıyor sancı yapıyor hafta ilerledikçe ve ilk doğumda korkmuyordum bunda çok fazla korkuyorum bana bişey olursa diye izmirde ata sağlık hastanesi var oraya gidiyorum doktorum bir problem olmucagını söylüyor sadece normalden biraz daha fazla kan kaynı yaşanacak en kötü ihtimalle rahim alınıcak ama gerek kalmıcak inşallah dedi ama ben çok tedirginim sürekli bişey olur mı kaygısı var sanırım çok yaklaştığı için epidural yapılacaktı ama ben ilk doğumda panik atak geçirdiğim için ısrarla genel istedim o yüzden genel olucam