bonik Geçen çarşamba muayene oldum özelde 2200 gram 42 cmdi. Bugün devlete gittim 2500 gram 48-49 cm dedi. Bebeğim 5 günde bu kadar gelişmiş olabilir mi? Cihazlar arasında yanılma payları vardır muhtemelen diye düşünüyorum. Bir fikri olan var mı?
Damlaozzz bonik Kesinlikle yanılma payı var bendede oynama çok oluyordu biri farklı biri farklı söylüyordu ama özellerin cihazları daha doğru oluyormuş genelde
Mavilik bonik kız 32 haftada 48 olurmu bu çocuk o zaman 1 metremi doğcak sen direk okula ver onu yirim ya😁
Esraalic bonik yanılma oluyor ya ben 34 hatayla uyumlu doğum yaptım 2400 kilo demişti doktor 2840 kilo doğdu mesela sasirmistim boyu da 49 cm
biranne__ bonik bunu banada dediler o haftada 47 cm ama 32. Haftayla uyumlu dediler ve ben o 31+5 tim devlete gidiyorum bnde ama doktorun gözleri de bızuktu biraz yanlış gördüğünü düşünüyorum söylediği kilo o haftayla uyumlu sma boy değil
bonik Damlaozzz Özelde doğum yapan arkadaşıma 3800 demişler 3500 doğmuş orada bile yanılma payı varsa çok itimat etmemek lazım demek ki.
Hulo2105 Mavilik yoo olabilir iridir 31+4 te gittim 45 cm mesela enine boyuna iri bebek dedi doktor çünkü eşimle ben uzunuz eşim 186 ben 168 in genetik çok etkiyor
bonik Hulo2105 Ben kısayım eşim de orta boylu. O yüzden şaşkınım zaten. Teyzesine mi çekti bu kız ne yaptı :) Gerçi geçen de bir arkadaşıma 3800 bebek demişler 3500 doğmuş her türlü hata payı var sanırım.
Rumeysamete Kesinlikle fark ediyor riskli gebelik bölümündeyim diye hem o gün devlete hemde özele randevum vardı devlet 2800 dedi özel 3100 dedi arada çok fark var doktor bunu acikladi zaten okadar yanılma payları oluyor diye
bonik biranne__ Haklısınız sanırım özeldeki doktora yeniden gittim 2650 gram 44 cm dedi kilo tutarlı boy değil. Belki ben yanlış anladım başka bir şeyi kastetti bilmiyorum. Özeldeki doktora gayet normal aralıkta dedi bebeğim için.