Bahar_kara ishal ve bulantı doğum belirtisi olarak duymuştum ve hatta yaşadım da :) ama bu belirtilerden 1 hafta sonra doğurdum ben. Sürekli ishalim yoktu doğumdan 1 gün öncesi olmuştum sancılarım başladıktan sonra da son bir kez büyük tuvaletimi yaptım doğuma gittim