Bebisimibeklerken3 5 haftalık hamileyim ama 3 . Haftadan itibaren karnım ortaya çıkmış acaba gaz mı ? Hamileliğin başında bu durumu yaşayan var mı ?
Sedacannn Bebisimibeklerken3 gaz yada kabızlıktır o kadar erken karın çıkmıyor o daha kesesi yeni oluşmuştur
Merryy Bebisimibeklerken3 benimde aşırı derece şiş sanki 5 aylık hamile gibiyim anlamadım neden böyleyim 5+5 haftalığım bende
sevgi_bidak Bebisimibeklerken3 bende 5+1 ben söylemeden hamilemisin diyorlar kabızlık desen yok gaz desen yok olsa hisseder insan bu. Senenin bebeleri erken belli edecek sanırım 😅
1aleyna_ Bebisimibeklerken3 bende öyleydim ilk haftalarda inanılmaz şişkinlik vardı s sonra geçti yavaştan şuan 14 haftalığız ilk haftalardaki karnım yok 😄
Bebisimibeklerken3 Sedacannn evet karnımın hamilelikten çıkamayacağını biliyorum ama nedeninin merak ettim ben gibi olan var mı diye
Emel0108 Benimde oyleydi hatta ya niye bukadar karnim cikti diyince sanki ben bilmiyomusum gibi ay odaha bebek degildir diyip guluyolardi 🤦🏻♀️ zencefil çayi bana cok iyi gelmisti tavsiye ederim
Gizem1992 Bebisimibeklerken3 aynıyım şuan karnım top gbi daha 5 haftalık yok sanki şimdiden 5 aylık gbi 😅