iremkayaaaa 38+4 bende de gelen giden yok😂 Perşembe günü çatı muayenesinde 1 cm açıklık görüldü rahim ağzı yumuşaması gördü doktor ama bakalım bu perşembe yine gidicem 🤷♀️
44berra44 iremkayaaaa 40 +2 yım beni çatı muayene yapmadilar neden acaba 3 doğum olacak ondanmi istemiyorum da 😀
gizbirhil Seherbzz bende gelmedikçe korkuyorum sürekli tatlı bişeyler yiyorum hareket takibi yapıyorum sıkıldım bunaldım artık
Seherbzz gizbirhil alın bendende o kadar. Bide doktora göre benim 41. Haftam bitmek üzere önden gidiyor bebek
Aliahlas 37+3 teyim bendede sancı vs yok ssvd düşünüyorum çatı muayenesi olmadım ne zaman çatı muayenesi oluyor bilginiz var mi