Bebeğim 21 günlük bu gün böyle bi haber geldi aile hekimliğinden bu tekrar gittik verdik inşallah bu sefer çıkmaz. Başına gelen yada duyan varmı hanımlar umarım kötü bişey değildir. Direk size sormak istedim internette araştırma yapmıycam bilen yazabilirmi lütfen