Melekergin Kızlar azar azar suyum gelio. Dünden beri hatta az evvel bacagimdan akacak şekilde geldi. Dün gece acile gittim ama yok su felan değil dedi ebe inanmadılar napcam bilmiyorum 38+0 olduk bugün çok korkuyorum
Betul-97 Melekergin Canım yine git çünkü su gelmeye başladıktan sonra bebeğin enfeksiyon kapma riski artar.
Satisati Melekergin başka hastaneye gidin bence suyunuz dünden beri geliyor ve bunu fark etmiyorlwrsa bebeginuz Allah korusun sıkıntıya girebilir
Annecik02 Melekergin eczaneden turnusol kağıdı alin emin olun bebeğin suyu mu değil mi sonra hemen hastaneye gidin tekrar söyleyin