Elifmelif Selamlarr 19. haftada başlayan bilek ve bacak şişmesi için doktora gittim ultrason yapamadılar ama doktor varis çorabı reçete etti, hafif basınçlı. Aranızda kullanan var mıdır önerebileceğiniz marka renk? Bir de diz altı mı diz üstü mü sizce?
Firdevsk66 Elifmelif valla hiç kullanmadım desem yeridir hastanede yattığım süreçte kullandim devam et ne demediler bende kaynanama verdim o kullanıyor 🤔