Alyask MiracAlpinveUmutunAnnesi kese uzunsa erkek dıyorlar ama benım kesem de aynı daha 9 haftalığım öğrenmek için çok sabırsızlanıyorum kızım var bi tane hayırlısı 🌸
MiracAlpinveUmutunAnnesi Alyask Bir tane oğlum var benim de ama bende kese fasulye gibiyse erkek uzunsa kız diye biliyorum ama hayırlısı olsun 🥰