Hamilelik belirtilerini geciriyordum. ve gebelik testi almayi dusundum. 2 tane aldim ilkinde hafif silik cizgi ikincisi ondan bir az koyu silik cizgiydi. Sonra saglik ocagina gidip kan tahlili verdim net olsun diye.( 2 ci cocugum olmus olacakdi tabii kide mutlu oldum) cuma gunu verdigim icin pazsrtesj aciklanacakmis sonuclar. Bende merakimdan kuru maya ve dis macunuyla gebelik testini denemeye karar verdim ve hespinde gebe oldugumu gordum. Sonuc pazar gunu saat 19:30 gibj aciklaninca Bt HCG me bakdim ve 1.71 oldugunu gordum.yani hamile degilmisim.bir anda uzuldum.ama cok uzulmedim. Sonucda 1 coxugum var Allah olmayanlara kucagi bos duran insanlara evlat nasip eylesin.Her seye inanmayin.en kesin sonuc kan tahlili.Yarin hasdaneye gidecegim.hadi gorusyruz🥰