Normal doğum yapalı 20 gün oldu ama dış da ki dikişlerim ağrıyor ve dış dudak kısımlarında da ağrı ve baskı var. Makat bölgeme doğru ağrı hissediyorum iyileşmesi gerekirken sanki daha da ağrımaya başlıyor. Çok fazla dikişim yok 5 tane var. Ayakta çok da duramıyorum. Ne yapmalıyım bilgisi deneyimi olan yardımcı olabilir mi?