Sumeyye_0 Kızlar merhaba 35+4 bir türlü bitmiyor o ayrı mesele de karnım hafiften aşağı inmiş erken mi acaba yaşayan var mı bu durumu aynı bedenden hiç ayrılmak istemiyorum ben 🥺
Rabiul Sumeyye_0 muhtemelen baş aşağı döndüğü zaman oluyor kanala girmese bile düşüyor benimde dönmeye çalışıyor ve karnım düştü 35 gibi şuan 37 yim
EceNaz26 Sumeyye_0 kanala girince oluyormuş sanırım ama ayakta durunca düşücek gibi hissediyorum karnımdan 😂
Sumeyye_0 EceNaz26 aaa bunu bilmiyordum benim beneğim halen kanala girmemişti bence şuanda girmemiş başımı hissediyorum yukarda 😂
EceNaz26 Sumeyye_0 ne kadar doğru bilmiyorum benim bebiş baş geliş ve doktorumun dediğine göre 1 hafta içinde gelicekmiş dünde göbeğim düştü bugun cok ağrım var kalca kemiklerimde 🥲
Rabiul Sumeyye_0 37 oldum hala doğurmadım canım 😆 baş aşağı dönmesi var bir de kanala yerleşmesi var kanal girince haftan erkense sıkıntı ama baş aşağı duruyorsa haftan erkense zaten sürekli pozisyon değiştiriyor önlem amacı yatarsın fazla hareket halinde olmazsın