Kızlar selam 37+0 bugün bebeğim iri ve önden gittği için doktorum 1 saatlik tokluk şekeri ölçümü istedi şeker mi etkiliyor bir bakalım dedi şeker yüklemesi yaptırdm o çok iyi çıkmıştı şimdi tokluk şekerim 157 çıktı karpuz yemiştim o etkilemiş olabilir mi yada etkilemediyse şekerim sınırın üstünde başına gelen varmı yarın kontrole gidicem aklıma takıldı ilaç mı kullanıyorsunuz diyet beslenme mi