aydprays Kızlar normal doğum esnasında vajinaya atılan kesi veya oluşan yırtıklar için yapılan dikişler nasıl oluyor hiçbir bilgim yok. Acısını vs hissetmiyor musunuz, uyuşturuluyor ve doğum sonrasında dikiş acısı oluyor mu bilgi verebilir misiniz 🙏🏻
tatlibebegim_ aydprays acı değilde hissediyosun yaptıklarını ben doktoru izlemiştim yaparken ama doğum sonrası 1 ayda ayağı kalktım toparladım kesi çok vardı benim iç dikişte vardı
Ayse716634 Ben 5 gün önce doğum yaptım. Dikiş yaparken uyusturuyorlar ama bazi yerler tabi ki hissediliyor ama hafif şekilde. Ben o an tabi ki çok panik olmuştum ama çok da acılı değil
Ebruasya34 Benim kızımda atılmışti dikiş abartılacak kadar acı hissetmedim sürekli kuru tutmak lazım dikiş atarken iğne yapmışlardı