emineaycyilmaz normalde benimde 37+4 iki haftadır doktora gidiyorum hep 36 çıkıyor anlamış değilim kilosu vs gayet yerinde ama hafta farklı çıkıyor gerildim ama doktor normal dedi. 🥹 Bende bugün beşiği falan da kurdurdum her şey hazır sabırsızlıkla gelmesini bekliyorum miniğimin 🌷🌷🥰