Tugcebngl kahvesever__ güzel mi kötü mü bilemiyorum kızım eylülde doğmuştu çok güzeldi bu çok sıcaklara denk geldi vallahi
Ummu__Meryem kahvesever__ evet az kalmis:) kendi dogum gunumde bebegimingormeye gidecegim Allahin izniyle saglikli oldugunu gorurum amin 2yil once kendi dogum gunumde kurtaj olunmuslugum var boyle durumlardan Allahin Rahman Rahim sifatina siginiyorum