Bende ilk gebelikte başlangıçta 56 idim 84 ile doğuma gittim doğumdan 10 gün sonra 68 idim sonrasında tekrar kilo aldm. Şuan ikinciye hamileym 80 ile başladık 16. haftada 77 kiloyum. Doktorumda kiloya dikkat etmem gerektiğini söyledi. Zaten biz alsak almasak bebeğin gelişimi önemli kilo verdm diye üzülme bebiş sağlıklı olsun biz son aylarda hep şişicez zaten 😄