Kızlar merhaba 💐 35+3 olduk bugün muayenem vardı herşey normal şükür, 1 hafta 10 gün sonraya randevu al anestezi işlemlerini halledip gün verelim dediler. (İlk gebeliğim zorunlu sezaryendi bu da öyle olacak)
Ben şimdi sistemden bakıyorum en yakın 16 gün sonraya var o da sanırım çok uzun bi süre olacak. 1 hafta sonra gitsem söylesem danışmadan direk kayıt açıyorlar mı şehir hastanelerinde nasıl oluyo bilemedim. Bizimki yeni açıldı şimdi kadın doğumu devletten buraya taşıdılar diğer hastanede alıyolardı ama şehir hastanelerinde sistem nasıl ilerliyo başına gelen varsa bana bi yardımcı olsun lütfen 🤗💐