Kızlar 29+3 hamileyim burada bikaç gün önce yzmıstım cok kötü kabızlık sorunu yasıyorum aşırı zorlanmaktan yani kusura bakmayın çok kötü kabızlıktan basur olmusum(dış basur meme olmuş) ne yapabilirim cok canım yanıyor. Doktor duphalac yzmıs kullanan var mı acaba