Asya-asel Kızlar 2 gündür sırt üstü yattığımda bebeği elimi koyunca hissedemiyorum hareket değil yumurta gibiydi sertlik vardı sağ yada orta tarafta şimdi karnım yumuşak ve hiç bir yerde yok elimle hissedemiyorum sizde yaşadınız mı tehdirgin oldum
123sinem Asya-asel Merhaba doktora gittiniz mi durumunuz nasıl normalde bende hissediyordum bugün hissedemedim de endişelendim size sormak istedim.
0701 Asya-asel benim göbeğim olunca karında hissedemiyorum ama acaba haftalarımız aynı rahim üstüne koyunca sertlik hissediyor musunuz bende bazen hissediyorum bazen olmuyor birde ne gibi belirtileriniz var dertleşim 😊
123sinem Asya-asel çok sevindim bir sıkıntı olmamasına bende yarın gideceğim doktora inşallah sağlıkla alırız yavrularımızı kucağımıza 🌸
123sinem 0701 bende arasa hissediyorum bazen hissedemeyebiliyorum normal sanırım, benim sadece arada bir kasık ağrım oluyor geriye kalan belirtilerim neredeyse kayboldu diyebilirim.
0701 123sinem benımde baya kayıp oldu bebişi tam şuan karında hissedemeyince iyi mi diye düşünmekten çok yoruluyorum uyurken bir sağa bir sola yatıyorum karnım ağrıyor bazen yatarken