Serapkayaa1234 benim de ilk hamileliğim ilk olduğu zaman kendimi o kadar çok bunaltmıştım ki :) sadece lekelenme olmuştu üç kez yaşadım ve üçü farklı haftalardaydı ilki yerleşme kanaması dedikleri şeydi muhtemelen, daha sonra olanda da zorlanmıştım son olanda da hem yürüyüş hem temizlik yapmıştım ve o zaman oldu. Her kontrole gittiğimde bir sorun yoktu şükür. Ben kontrol zamanlarım geldiğimde gitmiştim sadece. Çünkü bir devamlılığı yoktu çok azdı ve çok açık renkliydi. Doktorum da her seferinde damlamalı kanaman olursa, şiddetli karın ağrın olursa gel demişti. Ama herkes bir değil burda size biri benimde öyle oldu bebek kaybettim diyebilir ben de bir şey olmadı diyorum mesela 😅 içiniz rahat etmeyecekse gidip kontrol olun 🌼 kendinizi bedensel ve zihinsel yormayın