TubaY- Kızlar 31 haftalık hamileyim mecburiyetten ağır taşımak zorunda kaldım zorlandım biraz kendimi kastım bir şey olur mu şu anda tedirginim biraz korktum. Zarar gelmiş olsaydı belli eder miydi kendini?
Akkdkxjdndbn TubaY- gün içerisinde mutlaka hareketlerini hissedin, hiç hareket etmezse doktorunuza danışıp gidin . İçinizi ferah tutun, bir şey olmaz Allahın izniyle
Pa-2121 Uzanıp dinlen canım biraz. kanaman olmadıysa korkma ama bebişinin hareketlerini de kontrol et
fidanylcn bol su içip dinlen yalancı kasılmaların olabilir ama kanaman olmadığı ve bebek hareketleri iyi ise hiç bi sorun olmaz strese girme boşuna