Mom89_ ben de öyleydim. Eşime de diyordum. Garip bir his evet seviyorum hani karnımda ultrasonlardan görüyorum farklı ama öyle bir aşk yoktu içimde anlamıyordum henüz. Hele de zor geçirince hamileliği. Bunun normal olduğunu bilince rahatlıyor insan. Ben ilk sesini duyduğumda o kadar garip bir şey yüklenmişti ki. O zamana kadar hissettiğim bir şey yokmuş demiştim. O kadar ağlamıştım ki canım diye diye. Oysa o an bile bir şey değilmiş. Şimdi başıma bir şey gelir diye korkuyorum. İnsan ölmekten değil onu yalnız bırakmaktan korkuyor öyle bir sevgi. Gözümü alamıyorum. İlk doğduğunda bile ağrıyla sızıyla hissetmeyebilirsiniz o da normal. Zamanla hayatınız olacak. Ben de akademik kariyer yapan biriyim, hayatım bitecek mi diyordum, artık anne olacağım eski ben olmayacağım falan. Şimdi ücretsiz izin alsam diye eşimi ikna etmeye çalışıyorum 😅 2 sene baksam bakarım hiç düşünmeden, hiçbir şeyi umursamadan. İnsan hiçbir zaman hazır hissetmiyor tam olarak bence. Arkadaşlarım da öyle diyordu.