kader16 Merhabalar. Hamileliğin son haftalarında göbeğe ağda yapılmasında bir problem var mıdır? Yaptıran, yapan var mı?
Mucizebebegim1 kader16 daha önceden de alıyosanız alın hiç bi problem yok . Ama şimdiye kadar hiç almadıysanız doğum sonrası dökülmeyi bekleyin dökülmezse alırsınız . Ben daha öncede alıyordum ilk dogumum öncesinde aldırdım bi problem yok ☺️
Esum48 kader16 ben onceden beri aliyorum bir problem olmadi. Ki genital bolge icin bile bir sey olmaz dedi doktorum
kader16 Mucizebebegim1 bende bir kaç kez yaptırmıştım 1-2 aydır yaptırmıyorum. Kullandığım ürünlerden dolayı sanırım arttığı için tekrar yaptırmak istiyorum. Teşekkür ederim💖
kader16 Esum48 evet bende doktora sorduğumda bir problem olmayacağını söylemişti. Yine de insan endişe ediyor, bilgisi olanlara sormak istiyor. Bende yaptıracağım. Teşekkür ederim💖
Mucizebebegim1 kader16 bebek karın dokumuzun 7 kat altında valla hiç bişeyde olmuyor Allah’ın izniyle doğuma girmeden bi gün önce dahi yaptırdım temizlenmeyelim mi yani napalım ben zaten lazerleyim ama göbek ve bikini attı mecbur ağda yapıyorum yuzumede lazere devam 😅 tek bi kıla tahammülüm yok 🤣
Damlaozzz kader16 2. trimesterda kendim yaptım şu an yine yapıcam ama göbek çok büyüdü 35+2deyim korkuyorum bişi olur diye bende bekliyim burda
kader16 Damlaozzz bende 35+4’teyim doktorumun söylediklerine ve buradaki arkadaşların tavsiyelerine göre yaptıracağım🧚♀️
Arelmom_ kader16 ay ben 25. Haftamda aldırdım hiç bir problem olmadı ama ağdayı yapıştırıp çekince birden bebek çekilen yere geldi resmen gördüm karnım yamuldu biraz korkmuştum öyle görünce ama bir problem olmadı ☺️