momandmom11 Arkadaşlar aranızda çalışamaz raporu alan var mı? 32+2 de rapor lasam sakınca olur mu sizce ?
ElifV94 momandmom11 ağır bi işin yoksa 37ye kadar bekle bence. Doğum sonrası kullanırsın bebeğinle daha çok vakit geçirirsin
CnY7 Haftanın bitimine kadar rapor alabiliyorsun yani 32+2 de alabilirsiniz bende 32+3 dü doktora gidip rapor aldığımda verildi.
busraburakefe CnY7 tam 32 haftalık olunca alacaktım vermezler mi acaba iki gün daha iznim yok rapor alırım normal o zaman
momandmom11 ElifV94 aslında işim oturarak ama hem stresli hemde vucut olarak yoruluyorum o yüzden izne ayrılcam
ElifV94 momandmom11 stresliyse kesinlikle izne çıkmalısın. Bebeğini etkilemesin Allah muhafaza. Dikkat et kendine
Rabiul busraburakefe 32 de veriyorlar canım doktorun iyiyse öncesindede başlatabilir ama doğum sonrasında kesinti yapar