Ela98 Kızlar hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz? Lütfen tecrübelerinizi paylaşın ilk defa gideceğim
Duygucesur Ela98 Samet Kutluay Ergörün 34 haftadır kendisine takipliyim bir çoğundan daha ilgili eşte alıyor içeriye. 💕
melekortac @Duygucesur Evet gebelik planlarkende gidiyordum ben Samet hocaya, gebeliğimin 12.haftasına kadarda gittim fakat hastaneden ayrılacak Tekirdağa gidecek diye Melih Şaş’a geçtim daha yeni ☺️ İkisindende memnunum