Nazolii 1 kızım var hamileyim doktor 13 haftalıkken kiz dedi allaha şükür kiz erkek ayırt etmeyiz ama yakınlarim hep erkek hissediyoruz deyip kafami karistirdilar çocuğa bir sey alamiyorum 🤷♀️ bu ay ki kontrolüme kadar bekliyorum bakalim ama sizde böyle durumlar oldu mu 🤔
2cocuk2kopek Nazolii En iyisi detaylıyı beklemek . Bende burdan cok okudum etrafimda da cok var sonradan farklı çıkann😏
sudamlasi Nazolii o hafta unisex haftası zaten henüz bişey almanız doğru olmaz doktorunuzun yanılmış olma payı var. Ayriyeten çevrenize asla kulak asmayın hele bu konularda doktordan, cihazdan daha iyi bilecek değiller
Nills Nazolii eğer erkeklik organı gelişmemişse kız olduğuna karar verebiliyor doktorlar. Başka şekilde kız olduğunu anlamaları mümkün değilmiş. Organın gelişimini tamamlaması da 15-16 haftayı buluyormuş. O yüzden biraz daha beklemeniZde fayda var. Göz açıp kapayana kadar geçer 😊
GSevda Nazolii doğduğan farklı çıkan var 😇 9 aya kdr erkek deyip kız doğduğu durumlarda var tabi. Ama doktorun yinede kesin bir dille cinsiyetini söyleyene kadar bekle derim.
Beriliko Siz yakınlara bakmayın ben 35 haftalık oldum hala erkektir diyolar ama değil🤷🏼♀️2.kızım geliyo benimde
Nazolii sudamlasi evet simdi cogunluk erken ogreniyor degismiyor felan ama bende kafam karisinca boyle bi ikilemde kaldim 😑
Nazolii Nills onu hic duymamistim hep erkek bebek erken belli olur vs diyorlar da aynen 18 haftalikken gitmis olacagim sanırım garantilenirse benden cok herkes rahatlar 😂
Duyguvv GSevda benim ilk çocuğumda kız biliyorduk Doğumda erkek olduğunu öğrendik ☺️ Tabi ben hep erkek hissediyordum yanılmadım
Nazolii GSevda evet ya öyle olursa ben şok 🙉 %90 dedi ben kabullendim ama bide ilk hamileligimle bu farkli bide kizimda karnim baya yaygindi felan bu sivri cikiyor millet acaba ondan mi dedim takıldı ama merakla bekliyorum bende 🤷♀️
bulutunannesi33 Nazolii ben de ck bekledm ıkı oglm var bu kızdır kız olsn vs vs ama 12haftadan berı erkek en sn kabl ettıler 😂
Nazolii bulutunannesi33 yaaa hayirlisi tabiki hersey allahtan ama insanin kafasi karisinca karisiyor 🙈
Nazolii Duyguvv yalan yok bunda bende erkek hissediyordum ama kiz deyince üzülmedim alistim sevindim felan ama yinede iste hala kabullenmeyenler olunca allahim doktor bu ay farkli mi diyecek diye şüpheye düştüm korkumdan bir sey alamiyorum 🙉🙈
GSevda Nazolii eğer canın imkanın varsa içinde şüphe kalacağına başka hastaneye git başka doktora ultrason farklıdır ya bak ne diyecek
Beriliko Nazolii bende çift çizgiyi gördüüm andan beri erkek dedim hep 2.ci çocuğumu hep erkek hayal ederdim 🙈ama kısmet böyleymiş
ftm_syt keske bi mucize olsa 😆 16 haftalik hamileyim 2. oglum geliyormus bnde hep kiz istiyordum hissediyordumda halada ümidim var pipi görmeme ragmen 🙈🙊 belki kordondur diyorum 😂 saglikli olsunlarda onemli olan o 🤗
Nazolii Beriliko herkesin bir istegi oluyor elbet ama simdi ben kıza alistim doktor bana erkek derse ben mors olurum 🙉