Benimde son iki gende var sıkıntı. şu an betam yeni yeni yükselmeye başladı doktorumu aradım keseyi görmeden bi şeye gerek yok keseyi görürsek iğneye de corasprine de başlarız dedi. ama içim pek rahat etmedi benim, şu anda corasprini içiyorum dört gündür. bugün yine beta verdim değer artmışsa başka bi kadın doğuma daha sorcam.