elvangnc arada bir tansiyon ölçün. Yüksek çıkarsa hastaneye gidin. Söyle açıklayayım benim 26. Haftada aniden bir sırt ağrısı girdi öyle böyle değil nefesimi kesiyor kaburgami kırmışlar gibi bir ağrı hemen gebelik zehirlenmesi mi diye tansiyon ölçme yaptılar normal çıktı kan testi aldılar onda da sorun yoktu. Önce bu önlemi alıyorlar sonra da fizik tedaviye gönderildim kaburgam da esneme olmuş bebek ittiği için o da kas spazmı yapıyormuş uzunca bir süre çektim bebişler hareketli olunca malesef bu şekilde agrilarimiz oluyor 🥰