Burcu-2634 Fenerli6767 bacım sen direk ultrasona girsen keseyi bile görürsün yani o derece burdayım diyor bebiş hayırlı olsun 🤲🤭
Yesimdeniz Fenerli6767 hayırlı olsun gözün aydın canım kan vermeyi geç direkt ultrasona gir benimde böyleydi testim ultrasona girdim 8 haftalıktı doktora gittiğimde kalp atışını bebeği direkt görürsün sağlıkla sıhhatle alırsın kucağına inşallah 🥰