Ben aile hekiminde yaptirdigimda sınırdan biraz yüksek çıktı. Kadın dogumcum da sabah 8 buçukta aç karnına gel burda tekrar yükleme yapalım dedi. Gece 12 den sonra birşey yiyip içmedim. Sabah 8 buçukta gittiğimde sekreteri girişi yaptı barkodu verdi. Kan alma birimine gidip ilk başta açlık kanımı verdim daha sonra glikozu içip 1 er saat arayla 3 kere daha kan verdim su bile içmemem gerektiği söylendi bu şekilde öğlen 12 de anca bitmişti…