Kızlar ilk önce kahverengi leke geldi 1 ay önce doktora gittim doktor duphaston önerdi alttan üstten muane etti bı sıkıntı olmadığını söyledi ama enfeksiyon yüksek çıkmıştı bu iki günden beri de açık pembe leke geliyo fazla değil ama bilen varsa açıklayabilir mi