Kızlar bende bebişime kavuştum cuma günü ❤️ ondan 15 gün öncesinde grip oldum öksürüğüm geçmişti ama çok az kalmış anesteziden sonra öksürüğüm çoğaldı oksuremiyorum bile dikişlerden dolayı ne yapabilirim ne zmn geçer bu 🤦🏻 perişan etti beni rahat rahat oksurebilsem bı sıkıntı olmayacak öksürük kalsın ama oksuremiyorum 😢🤦🏻