Tomucuk12 Arkadaslar 16 haftalık hamıleyım kanamayla suan hastameye yatırdılar bebek ıyı ama korkuyorum nededınu bulamadılar
sedaaa- Tomucuk12 aynı haftalarda benim de oldu. Ama kese etrafında kanama alanı vardı doktor zor farketti. Kan sulandırıcı iğne ve hap kullanıyordum hapı direk kestiler. Kan uyuşmazlığı olduğu için kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum. Hastanede yattım. İlaçlarım yenilendi eve çıktıktan sonra sürekli yattım dinlendim lekelenme vs ara ara oldu. Çok şükür atlattım. Kanama alanı vs kalmadı. Bol bol dinlenin 🙏
Sevde11 Tomucuk12 o haftalar da benim de oldu plasenta kaynakliydi benim gecmis olsun korkmayin dinlenin bol bol
Balkan77 Tomucuk12 şuan kanamadan dolayı bende yatıyorum hastanede inşallah sağlıklı bebişlerimizi kucağımıza alırız 💕
Serpogrtm Sanciniz yoksa korkmayın, yormayın kendinizi bol bol istirahat ve bol su için, ilaclar kanamayi keser ayaginizin aluina yastik koyun rahme kan gitsin
Balkan77 Tomucuk12 10+4 dedi doktor şimdi bu gece de burdayım kanama alanın var dedi bebeğin durumu gayet iyi dedi bu benim 2 . Yatışım hastanede 7 haftalıkkende yatmıştım kanama alanı yüzünden
Balkan77 Tomucuk12 valla inşallah bir an önce sağlıklı bir şekilde hastaneden ayrılırız güzel haberlerle sana ne dedi doktor canım ?
Tomucuk12 Balkan77 kesenın altında kanama alanı olusmus suan durmus kanama olmasın dıe dua etcez sanırım baska bısey demedıler sana bısey dıyen varmı
Balkan77 Tomucuk12 kanama alanı küçülmüştü benim tekrar büyümüş iğneydi fitildi serumdu geçmesini bekliyoruz bol su içeceksin dedi o kadar şimdilik
Annelikmghb Tomucuk12 canım bende ayni 7. haftalarda leke basladi sonrasinsa 2 kanamam oldu bnde yattim hastanede suan 14 haftalik leke devam igne fitil devam nedeni yok bebek cok sukur iyi bircok kisiden duydum oluyormuş böyle adet kanaması gibi insallah bizde çabucak artlatir hamileligin tadini çıkarırız 🫶
Balkan77 Annelikmghb geçmiş olsun balım yediğimiz hiç bir şey normal değil soluduğumuz hava bile artık buna çok şükür rabbim daha beterinden korusun bizleri 💕🙏