skorlaelci2_ kızımda gözleri sap sarıydı yüzüne de vurmuştu doktor ışın dedi eşim izin vermedi iyiki de vermemiş evde biz kendimiz tedavi edicez dedi sık sık emzirdim perde arkasından güneşe tuttum hergün 10 15 dkika o şekilde attık sarılığı çok şükür gözlerinde o sarı renk biraz geç geçti ama düzeldi sarılık sürekli uyutuyor bebekleri zor uyandırıyordum zorla emziriyordm