Haticeadn Kızlar merhaba 35+3 haftadayim cumartesi kontrol e gittim hareketleri zayıf dedi bende hissediyorum çok hareketli bi bebek değil nst girdim orda da çok zayıftı hareketleri bu haftalarda sizde nasıldı hareketler.
Damlaozzz Haticeadn Nst normaldi hareketleri aynı artış veya azalış olmadı tek farkı sürekli sağ sol yapıyor hep yerleri daraldığı için sanırım
_almirasmom Haticeadn cok gucsuz sadece kendını ıttırıyo kafasıda asagıda olunca hıckırmasnı bıle zar zor hissediyorum oda gece yatarken :/ sertlesıyor sadece karnım bı oraya bı buraya ıtıklenıyo tekme fln asla yok
Haticeadn _almirasmom benimde öyle başı aşağıda doktor dedi sana baskı yapması lazım ama öyle bisey yapmiyo hareketleri de o kadar güçsüz ki çok nadir hissediyorum bide doktorum her muayenede hep olumsuz şimdi de iste hareketleri zayıf dedi evet zayıf tamam zayıf ama sonuç bi sorun mu var bisey mi var sebep ne napim yani
_almirasmom Haticeadn bişy yapmıcaksın canım maalesef yerı dar ve dogum için gun vermesı lazım sadece bızım 23 temmuz 37+5 te alacak .. baskı şöle catı kemıklerın agrımıyor mu vajınal ?
Haticeadn _almirasmom kilosu da 2300 falandı o zayıf zaten çok minyon normal dogurursun dedi sezeryan da istemediğim hiç gün almadim
Haticeadn _almirasmom ama artık her kontrol e gittiğim de farklı bisey cikiyo bende sezeryan günü alıp acaba bitse mi artık diye düşünüyorum
Haticeadn _almirasmom bide ne olduğu bilinmeyen böbrek ağrım var oturamıyorum kalkamıyorum yatamıyorum teshiste koyamadı pazartesi gel dr yonlendircem dedi kum veya taştan şuphelendi
_almirasmom Haticeadn ablamında boleydı asırı bobrek agrısı sıkayetı vardı hıc yerınde duramıyordu taş düşürüyomuş hatta buda bebegının kılo alımına engel olmustu 38+0 da sezeryanla 2400 dogmustu enfeksiyon un hıc bır hali bebege kılo aldırmıyo
Haticeadn _almirasmom tam teşhis koymadığı için bu ihtimali söylemedi bile evet belkide bu yüzden kilosu zayıf
Haticeadn _almirasmom ayın 25 i olsa diye düşündüm dogum tarihi sonra 25i gorumcemle aynı oluyo dogum günleri vazgeçtim 😂😂😂
Haticeadn Damlaozzz benim baştan beri böyle ama o kadar hareketli bi bebek olmadı şuan evet daha az ama beni rahatsız etmemişti bu durum dr söyleyene kadar