Ssraa çok saol canım inşallah dahada kolayı olur . Ben ilk Doğum da ilk şancımda gittim ama bunda Evde cektim . Çünkü hastane zaten korkutucu geliyo insana o yüzden evde Daha mantıklı . Yok korkma bebek gelmez hemen büyük tuvaletin geliyo gibi olunca bebek işte o zaman geliyor demektir .