Süt çok iyi geliyor ama gaz sıkışması ihtimaline karşı laktozsuz tavsiye ederim ben gaz sancısından çok çekiyorum çünkü bir de yatmadan 3-4 saat önce yemeği kesmek akşamları daha hafif beslenmek gerekiyo malesef gaviscon bile çözüm olmuyo başka türlü