Ah zaman çok hızlısın, buraya silik hamilelik testimi atıp çoğu kişiyle dertleştiğimi sevincimi paylaştığımı biliriim. Şimdi ise yarın doğuma alınıyorum çok heyecanlı ve stresliyim. İlk doğumum ve ne olacağını bilmemek evladını ilk göreceğin için tuhaf hissetmek… sezaryen olacağım güzel annelerim kendimi motive etmeye çalışıyorum pozitif olmaya çalışıyorum. Çoğu kişiden kötü hikayeler dinlesemde pozitif doğum hikayeleride dinlenip kendimi telkin etmeye çalışıyorum ama pek başarılı olamıyorum. Sürekli acaba çok mu ağrım olacak canım yanacak diye düşünüyorum 🤷🏻♀️ doktor ilk beni alacak sabahın 8 inde doğuma giricem bakalım beni ne bekliyor güüzel anneler inşAllah atlatırım ve sonrada günüü gelen sizlerde atlatırsıınız❤️