MeltemTarhan123 Kızlar 17 haftalık hamileyim az once tuvalet ıhtıyacımda pembe leke geldi akıntı gibi kanda değildi ama normalmi bu bu haftayı gecırenler bı bılgınız varmı ?
MeltemTarhan123 Dün kontrolum vardı hatta cınsıyetınide ogrendık ama su an eşim yok evde hersey normaldi dün sabaha kadar beklesem bişey olurmu ki
Aysesare MeltemTarhan123 pembemsi olduğu için Allah korusun herhangi bir durumla karşı karşıya kalmadan önlem alırlar. Düşük önleyici iğne , progestan falan verirler siz beklemeyin
gokceee 14. Haftamda bi kanamam oldu kan rengi önemliymiş taze kan olunca tehlikeli olabiliyormuş ve çokça sebebi doktor kontrolü gerekiyor sanırım 12. Haftaya kadar normal olabilir ama sonrasında sebepleri başka şeyler olabilir. Düşük iğnesi yaptılar hemen ve progestan a başlattılar
MeltemTarhan123 İşte hiç agrım sızım yok akıntım vardı hep zaten doktoraydım dun ıyı bısey akıntı saglıklı gebelikte olur dedı ama ilk defa pembemsi oldu tekrar gıttım sımdı olmuyo o akıntı bda olursa sabah gıderım bari şimdi telaslanmakta ıstemıyorum ilaç flan kullanma taraftarı degılım
Aysesare MeltemTarhan123 ilaç falan kullanmak istemiyorum dediğiniz şey bebeğinizi koruyan ilaçlar gereksiz yere zaten doktor ilaç vermez. Progestan dediğimiz şey rahmin sağlamlaşmasını sağlayan bir ilaç yani çok çok gerekli