Merhaba kızlar benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı 2 gebeliğim bebeğin kalbi durdu kürtaj oldum sonra tekrardan gebe kaldım oda 2 buçuk aylıkken düşükle sonuçlandı içimde parça kaldı küçük bi operasyon geçirip kürtaj yaptılar şimdi ise gebe kalamıyorum acaba artık hamile kalamıcammı bilmiyorum doktora gittim sorun yok dedi hocaya gittim sübiyen var dedi Muska yaptı bana sizde doğrumudur