Asila_arzu Deletedmom_789 36+0 olduk bügün belim ağrıyor adet olucakmisim gibi kasiklarima ağrı giriyor aynı şekilde bebeğim için hastane çantamı hazırladım ama kendim için hiç birsey öyle takılıyoruz rahat rahat 😅ve normal doğum istiyorum epidural falan düşünmüyorum insallah hersey istedigim ve sağlıklı bir şekilde oldur
aslip7 Deletedmom_789 36+6 normal doğum bekliyorum. Hareket ederken çok ağrım oluyor hep yatıyorum. Bir an önce gelsin istiyorum. Açılmalarınız var mı? Olursa nasıl anlarım acaba? Geçmiyor zaman geçmiyor günler asır gibi geliyor :(((
Ebuuu0 Deletedmom_789 38+1 artık zulüm gibi hissediyorum ağrılar uykusuzluk mide yanması inşallah son 1 hafta sezeryan için sezeryanda korkutuyor ama mecbur
Deletedmom_789 E_nine Ya sanki benimde öyle hem hafif düşmüş gibi hemde küçülmüş gibi galiba doğuma yaklaşıyoruz diye🤔
gokkusagiii Bizde 36+1kavun olduk☺️ sıcaklar mahvetti kaşık ağrısı bel agrisida cok var sürekli yatiyorum cok halsizim. Benimde sezeryan olucak 16 18 arasi demisti ama gün almadik daha bakalim
Mervekyoglu_H Deletedmom_789 37+2 Selamlar artık çok zorlanıyorum gece yatamiyorum bütün kemiklerim ağrıyor ama bende pelvik kemiği ağrısı var bebeisinde yeri daraldı oda artık az hareket ediyo normal doğum düşünüyorum baştan beri çok korkmama rağmen haftaya doğurmak istiyorum ama bı yanımda doğurmak istemiyor sanki 😂😂 valizi erken hazırladım ben halada eksik çıkıyor bir an önce yap bence bebeğim 😂
Deletedmom_789 Mervekyoglu_H Evet inşallah üç gün içinde hazır olur ben 38e kalsın istemiyorum doğumum 37 de doğurmak istiyorum 😂 çok zorlanıyorum valla bende akşam ağlıyodum en son
Ayvru Nisaiste kızlar doğanın kanunu bu bütün canlılar doğuruyo hiçbir problem yoksa akışına bırakın neden ameliyat olalım kiii hepimize bi avazda inşallah
nur1824 Deletedmom_789 36+1 olduk biz de sezeryan tarihimizi bile aldık. 25 Temmuz da sezeryan dedi doktor ama benim vajinamdaki kemiklerimde özellikle yatarken ve dönerken inanılmaz bir ağrı oluyor normal mi ? Bir de acayip cırcır olmuşum 🙈
Deletedmom_789 nur1824 Bende de oluyo bu sabah kalktım aynı ayrı hepimiz ishaliz herhalde normal bir durum😂
Acelyapova nur1824 canim 25 temmuzda 40 hafta oluyosun sezeryan ise neden o kadar bekletiyor doktorun
melekmi22 Deletedmom_789 malesef ki nazlı çocuğum benim keyfi isterse döner inşallah bakalım bu hafta kontrolüm var doktor ne diyecek herhalde bi süre dha bekleriz dönmesini dönmezse bilmiyorum herhalde sezeryan der umarım döner de normal yapma şansım olur 😔
Ebruasya34 melekmi22 Aynı durumdayız benimde bugün 36 haftalık dönerse normal dönmezse sezeryan dedi inşallah dönerler 🥰
ZeyHus33 Deletedmom_789 merhaba bizde 36+6 olduk valla heycan Korku var Herşey hazır annemde kaliyorm Doğumu bekliyorm şuan agrilarm yok yarn hastaneye gidecem muayeneye normal olcak Nezmn gelirse artk bende de zemzem suyu var doğum çantasına koydum doğum zamanı Dua okuya okuya içe içe gitmeyyi planliyorm bebemin herşeyi yıkandı utulendi yerleştirildi bebe doğunca 1 hafta sonra evime gececem
melekmi22 Ebruasya34 inşallah canım ya normal şansımız varsa denemek isterim yani direk sezeryan olmakta sıkıntı 😔🙏🏻