Esum48 teşekkür ederim Allah razı olsun şuan birlikteyiz rabbim bağışladı 37 günlük olduk ben hamileyken idrar yolu enfeksiyonu geçirdim enfeksiyonu ben atlattım ama karnımda bebeğim atlatamamis doğumdan sonra enfeksiyondan dolayı yoğun bakıma kaldırıldı 7 gün kaldı şükür daha sonra taburcu oldu🤍