feridelevent_08 hamilelikte tiroid 2.5 altında olmalı gebelik oluşunca da hemen yükseliyor o yüzden önden tedbir amaçlı ilaç başlatabilir doktorunuz düşük dozda 50 mg gibi sizin 3 çokta yüksek değil ama gebelik oluşunca hemen yükseliyor o yüzden şimdiden 2.5 altında olursa gebelik oluşunca hemen yükselse de en azından 2.5 seviyesine çıkar inşallah güzel haberler alırsınız