dika Sana güzelce cevap verdim . Sadece düşük riskliler için değil diyorsun ? Açılmayan vajinama dikiş mi atsın doktor ??? Şu an 4 haftalık gebeyim neyini söyleyeyim doktora bunun?
Ayrıca tüp bebek yapmayan arkadaşımın başına geldi şu an yatıyor hep . Doktoruna söylemen gerekiyor senin de söyledin mi acaba merak ettim ?